sunnuntai 11. toukokuuta 2014

Äitienpäivä viesti



Viime vuonna tähän aikaan olin töissä ja sain tyttäreltäni, nuorimmaiseltani, seuraavan viestin :
 
Hyvää äitienpäivää rakas mamma <3 Oot mulle tärkein, oot ollu aina mun tukena ;) Voin luottaa suhun kun sanot ettet hylkää mua <3 Vaikka välillä oon kauhea lapsi ja vaikuttaa etten kunnioita sua, mutta en oo koskaan kunnioittanut tai arvostanut ketään niin paljon kuin sua <3 Oot opettanut ja kasvannut mut iskän kanssa. Huolehtinut, auttanutt, kuunnellut ja ollaan itketty ja naurettu yhdessä <3 Rakastan sua mamma, oot rakkain ihminen ! <3
 
Koko muu perhe oli tänään poissa, osa töissä ja osa muualla. Sain onnittelut puhelimen välityksellä mutta tytär oli täällä. Toivottavasti hänen viestinsä on voimassa tänäkin vuonna <3
 
Rakkaita olette jokainen mukula, ilman teitä en olisi MAMMA !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti