maanantai 24. marraskuuta 2014

Värit pois






Heh, taas huomaa kuvista kuinka värikkään harmaanmusta mä oon :) Pyykkipojatkin saivat spraymaalin niskaansa jotta sointuisivat paremmin värimaailmaani.
Idea tähän tuli tyttäreltä joka jo pari viikkoa sitten koristeli huoneensa seinät samanlailla kavereidensa kanssa otetuista kuvista, tärkeistä hetkistä. Mun kuvissa on mun tärkeimmät eli perhe. Viimeisessä mun mielestä niin liikuttava kuva esikoisesta joka pääsi nyt syksyllä opiskelemaan Seinäjoelle, siinä se seisoo koululaukkunsa kanssa <3

4 kommenttia:

  1. Tiedätkö, että mulla on hyvin samankaltainen projekti työnalla :) Tytöt on jo toimittaaneet kuvansa, jotka kelpuuttaa....eli toteutusta vailla. Toivottavasti esikoinen viihtyy täällä meillä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ollaan samaa maata ;) Tuo oli tuollainen pikaratkaisu huonoista kuvista mutta niitähän voi vaihtaa matkan varrella - vaihtuva valokuva näyttely siis :)
      Jesse on niin tyytyväinen kun pääsi sinne teidän nurkille opiskelemaan haaveittensa alaa

      Poista
  2. Onpa hauska idea! Ja melkoisen helppo jopa tällaisen tumpelon toteuttaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ...eikä maksakaan juuri mitään, eli tuumasta toimeen !

      Poista